本來以為,只要兩天的時間就可以恢復成原來的樣子了!

但,好像不行!所以,私心裡的音樂從兩天限定變成了治瘉期間限定…

可能會有人以為是因為私生飯的關係才讓我的心情變差的

嗯!私生飯也算是其中一部份的原因,只是,還有其他的原因!

我想,我現在最需要的就是「時間」

很多事情需要一些時間想通…急不得的!

於是,私心裡的音樂什麼時候會改,我自己也不清楚了!

 

有人說,沒有消息就是好消息!因為忙到沒有時間可以回覆自己是否安好!

只是,沒有東海的消息,我會害怕!怕他過的不好!

明明就知道他很忙碌,但,還是會希望他來推一則,就算只有「GOOD NIGHT」我也開心!

讓我知道一下,他最近好不好!

 

在大吧上看到了一篇文章,「我是ELF不是飯」

E.L.F isn't simply to be...

E.L.F不是很簡單就能成為的...

Think clearly before saying yourself as E.L.F...

在你說自己是E.L.F之前, 請想清楚...

Think whether you prom15e or 13elieve before saying yourself as E.L.F...

在說自己是E.L.F之前先想好是否你prom15se或者13elieve...

Think whether your one and only is SJ before saying yourself as E.L.F...

在說自己是E.L.F之前先想好是否你的唯一是SJ...

Think whether you treat 13 members equally although you have bias before saying yourself as E.L.F...

在說自己是E.L.F之前先想好是否你平均地共待13人即使你有本命...

Think whether you are ready to support and wish for their happiness before saying yourself as E.L.F...

在說自己是E.L.F之前先想好是否你準備好要支持和祝福他們的幸福...

Think whether you will support NOT feeling sad if they found their loved one before saying yourself as E.L.F...

在說自己是E.L.F之前先想好是否當他們找到伴侶時你會支持而且不會感到傷心...

Think whether you will still stand on the same line with SJ when there are many groups to be supported before saying yourself as E.L.F...

在說自己是E.L.F之前先想好是否你還會和SJ站在同一個線上當那時候有很多團體需要被支援...

Think whether you understand the meaning of SJ = SJ before saying yourself as E.L.F...

在說自己是E.L.F之前先想好是否你明白SJ = SJ的意義...

Think whether you will support more but not to feel sad for what is happening before saying yourself as E.L.F...

在說自己是E.L.F之前先想好是否你會更支持並且不再傷心當有事情發生...

Think whether you will trust on SJ NOT the spreading rumours before saying yourself as E.L.F...

在說自己是E.L.F之前先想好是否你會相信SJ而不是那些四處散播的謠言...

Think whether you will understand that Super Junior is 13 although the number of members standing on the stage is not 13 before saying yourself as E.L.F...

在說自己是E.L.F之前先想好是否你知道SuperJunior是13人即使舞臺上並不是13人的身影...

Remember their name by watching and accompanying them day after day is more important than memorize all the lyrics of their songs, their B.O.D etc etc...

以守護和陪伴他們一天又一天的方法來牢記他們的名字, 是比背熟他們歌曲的歌詞, 生日日期等等更為重要..

Everyone knows that at the beginning SJ is called suju05, r.ight? This means that there will be suju06,07,08...and even more. In fact, that year the member for suju06 has been chosen, the 13 new faces. 'U' accidentally becomes famous which allowing the members of 05 to continue, or else the members we see today are not Park Jungsoo, Kim Heechul, HanGeng, Kim Jongwoon, Kim YoungWoon, Shin Donghee, Lee Sungmin, Lee Hyukjae, Lee Donghae, Choi Siwon, Kim Ryeowook, Kim Kibum, Cho Kyuhyun...They would not be the oяiginal SJ that we love....

大家都知道SJ剛出道的時候是叫suju05, 對不對? 這代表了未來還會有suju06,07,008...更多. 事實上, 那年suju06的成員已經既定好了, 13個新面孔. ‘U’ 無意閑就成為那年的紅麴而且間接的讓05的成員繼續發展, 要不然我們現在看到的成員不會是樸正洙, 金希澈, 韓庚, 金鈡雲, 金永雲, 申東熙, 李晟敏, 李赫宰, 李東海, 崔始源, 金厲旭, 金起范, 曹圭賢... 他們將不會是我們愛的那原本的SJ...

No one knows 2jib appeared with causing panic to E.L.F, that time was really a nightmare. I will not forget how much E.L.F cяied and worяied for this matter duяing that time. If there is no such persistence at that time, how will it be now? Is it many more familiar faces leaving, more new faces to come, and then they turned into my past?

伴隨著E.L.F的緊張, 沒有人直到2輯還會有嗎, 那段時間真是噩夢. 我絕對不會忘記那段時間E.L.F沒少哭和擔心這問題. 如果當時不堅持, 那麽現在會怎樣? 是不是更多熟悉的面孔離開, 更多陌生的面孔出現, 然後再轉化為過去?

Finally...In commemoration of the 1000days F-A-N MEETING, Park Jungsoo announced that SJ is 13members...Starting with Leeteuk and ending with Kyuhyun... Do you know? This numbeя is not easy to get...

終於, 在1000日紀念而舉辦的F-a-nmeeting中, 樸正洙公佈了, SJ是13人... 利特開始跟隨圭賢結束... 你們知道嗎? 這個數目是很難才會得到的...

I have never thinking to anti anyone, but the base line of E.L.F is: In our heart, SJ is 13members. Perhaps the reality is not in accordance of our expectation, but we are still protecting the initial promise.

我從未想要Anti誰, 但是E.L.F心理的底線是: 在我們的心中, SJ是13人. 或者現實並沒有按照我們的期望而行, 但是我們還依然在保護本來的那約定.

原文: 英語 (Yenny Wijaya) / 翻譯: 中文 (SoEun OR Joey) / 原文來自於網路FB.

看完這篇文章,心情有一點複雜,因為,08年才開始愛SJ的…

他們擔心的時期我還在沉醉在動漫的世界裡!

只是,最近的我,也有這樣子擔心的感覺了!因為,那些私心飯搞的自己的心情差差差…

我不知道自己可以做到上述的幾項,但,我可以確定的是,我會願意一直陪著他們的身邊!

 

很多時候都會覺得自己應該要低調一點,但是,又害怕沒人知道…

最近看到每天的人氣,真的,天天都被嚇到!

真的很謝謝大家願意來私心看我發的文章!

更感謝留言的朋友們,真的,謝謝你們!

就算這只是因為M來台LONG STAY所帶來的人氣也沒有關係

之後,我相信,我可以和大家一起渡過的!

ilob.gif  

在睡覺前,突然間想要聽這一首歌「I WANNA LOVE YOU」東海和我哥SS3的表演曲…

看到中文翻譯之後,曾經想過的問題又再一次浮現在我的腦海裡了!

「東海和我哥,如果要選擇一個的話,我該選擇誰?」

這是從把東海視為本命、銀赫視為我哥時就一直出現的問題了!

我是真的很喜歡東海,然而,小時候就一直很羨慕朋友有哥哥…

所以,要我放棄我哥根本就不可能的!

但,我也不想要放棄我最愛的東海!

也許,我兩個人都不會選吧!因為,保持現狀可能是最好的選擇了!

什麼時候可以買到SS3的LIVE CD呢?

和五輯相比,現在的我比較想要這一張,因為,我一直想要聽這一首官方版本的(SM錄的)

雖然親們的也很棒,但,還是會有一點點的雜音…

千萬不要和五輯同時發呀!我會發瘋的~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    流江 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()